Novtec Sales

Novtec Sales

Novtec Sales

Oferim un software de gestió comercial CRM integral, Novtec Sales, una eina molt completa per dotar el seu departament comercial de tot el necessari per gestionar la seva cartera de clients. Integrable amb qualsevol ERP del mercat. 

Novtec-Sales

Amb aquest software podrà centralitzar la gestió de les relacions amb els seus clients existents i potencials, li facilitarà les tasques diàries i li permetrà portar el control d'una o vàries carteres des de qualsevol dispositiu.

QUÈ ENS DIFERENCIA D’ALTRES SOFTWARES?

  • El software Novtec Sales és adaptable al seu ERP i permetrà per tan utilitzar tota la seva informació emmagatzemada a la base de dades. 
  • El nostre software es pot utilitzar en mobilitat offline. Quan aquest no tingui cobertura mòbil el podrà utilitzar i s’actualitzarà quan en disposi. 
  • Podrà realitzar un seguiment dels seus comercials mitjançant un control GPS que permetrà optimitzar les rutes de la seva cartera de clients.
  • Disseny responsive i compatible amb iOS, Android i Windows.

QUÈ APORTA NOVTEC SALES A L’EMPRESA? 

  • Millorar la productivitat i eficàcia de la seva empresa. 
  • Optimitzar la gestió de la relació amb els seus clients i millorar-ne la satisfacció.
  • Facturar de manera fàcil i ràpida. 
  • Augmentar la qualitat i rapidesa de les respostes. 
  • Controlar totes les àrees del seu departament comercial i poder-les gestionar amb una sola eina. 
orange-bar

Funcions principals de Novtec Sales

orange-bar

Gestió de comandes

Creï una comanda en pocs segons, a través del dispositiu mòbil o tablet i enviï-la directament a la central per al seu processament. L'agent comercial, tindrà accés en tot moment a l’historial de cada client de forma offline, per no dependre de la cobertura mòbil.

Control de cobraments

Des d'aquest apartat podrà dur un control de tots els cobraments. Aquesta secció permet consultar el saldo de cada client i a l’hora de fer el cobrament escollir en quin mètode realitza el pagament. El cobrament està enllaçat amb el departament d’administració i queda registrat per poder quadrar de forma diària, setmanal o mensual.

Devolucions de producte

Des de Novtec podrà donar les ordres de devolucions en un sol clic, en molts pocs passos i enviant les ordres directament a la central. A més si indica per quin motiu es retorna el producte, estarà col·laborant amb el departament de qualitat en la millora continua del producte i del procés.

Gestió documental

Consulti tota la documentació referent a les operacions amb els seus clients.

Estadístiques per representant

Consulta del reporting relacionat amb les vendes de la seva cartera de clients.

Geolocalització de rutes

A través del GPS del dispositiu, podrà saber la ruta que segueix cada comercial amb detall. Per un anàlisi, optimització i reducció de costos.

Gestió de leads, rapports i tasques comercials

Creï ràpidament rapports per tal de documentar l'estat de la relació amb els seus clients. A més podrà realitzar enquestes i valoracions de producte.

Gestió de pressupostos / propostes

Gestioni les seves propostes comercials dels seus clients i faci el seu seguiment.

Alertes

Enviament d'alertes i alertes sobre clients.

Novtec ofereix manteniment durant 12 mesos d’actualitzacions de l’aplicació per mantenir la compatibilitat de les plataformes i suport d’incidències mitjançant atenció telefònica / email